Vals Alarm
  Lees een fragment   Luister een fragment

VN:

Vals alarm

Rank 5491 Gelezen 763 Aan het lezen 15 Wil ik lezen 254 Favoriet 37 Recensies 47
Thrillers & Spanning Artikelen 7 Newsroom 1 Lijsten 4 Spots 2   Topics 0

Een scheiding komt in de beste families voor. Maar wat doe je als je kind inzet wordt van een wraakactie van de vader?
Janna probeert haar veeleisende baan zo goed mogelijk te combineren met de zorg voor haar dochter Fleur en haar echtgenoot Roderick. In die volgorde. Als Roderick bij een jongere vriendin intrekt, blijkt hij zijn vertrek zorgvuldig te hebben voorbereid. Janna blijft berooid achter. Ze onderneemt een laatste poging om de schade te beperken, maar haalt zich hiermee de woede van haar ex op de hals. Te laat beseft ze dat Roderick haar harder kan raken dan ze ooit had gedacht?

Thriller

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Janneke Bouwman Hebban Recensent

Een echte pageturner

door: Janneke Bouwman 1 like

Marelle Boersma (1957) schrijft fictie over misstanden in de samenleving, maar wel met een bijna griezelig tintje: sommige van haar plots zijn, nadat het boek verschenen is, rauwe werkelijkheid geworden. Alsof ze het heeft geweten... Laten we hopen dat het met de plot uit Vals alarm niet zover...

Reacties op: Vals alarm