Verleiding (5 stuks)

Verleiding

Gelezen 69 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 79 Favoriet 1 Recensies 6
Thrillers & Spanning Artikelen 1   Topics 0

In navolging van de hype rondom de trilogie Vijftig Tinten Grijs, gaan de Ladies of Crime aan de slag met korte thrillerverhalen met een vleugje erotiek. Oftewel de erotische vrouwenthriller. De bundel met korte verhalen van bekende en minder bekende thrillerauteurs zal in de maand van het spannende boek uitkomen en is bij uitstek geschikt om lekker mee te nemen in de vakantiekoffer. Zeker voor deze prijs!

Isa Maron, Judith Visser, Tupla M., Svea Ersson, Linda Jansma, Marelle Boersma, Marianne en Theo Hoogstraaten, Kortsmit & Lotz, Candy Brouwer, Anita Larkens, Suzanne Buis, Hannah Kuipers en Anne Nicolai schrijven korte spannende verhalen met een vleugje erotiek.

Thrillers & Spanning , Literatuur & Romans , Korte verhalen
Verhalenbundels
Thriller
De Crime Compagnie
04 juni 2013
29 juli 2013

Lekker vakantieboek

door: Diana Wienholds 1 like

Verleiding is tot stand gekomen naar aanleiding van een verhalenwedstrijd uitgeschreven voor ‘dubbel’ spannende verhalen: spannend zoals in een thriller én spannend door een vleugje erotiek. De redactie van Vrouwenthrillers.nl wees 3 winnende verhalen aan, geschreven door: Anita Larkens, Suzanne...

Reacties op: Verleiding