Ik vind jou

Na het verlies van haar man logeren Valerie en de vierjarige Nicole in het huis van een vriendin. Als ze in de tuin zit te zonnen wordt Valerie opgeschrikt door geschreeuw bij de buren. Ze wil poolshoogte nemen, maar merkt dan dat haar dochter is verdwenen. Het meisje is door een gat in de heg gekropen en Valerie ziet nog net hoe haar zwaargewonde buurvrouw Julia, vlak voor ze sterft, iets in het oor van Nicole fluistert. Daardoor neemt hun leven een dramatische keer. Valerie en haar dochter voelen zich bedreigd en slaan zelfs op de vlucht. Gelukkig is er de charmante Philip, die op het nippertje voorkomt dat Nicole wordt ontvoerd. Bij hem voelt Valerie zich veilig en kan ze alle ellende even vergeten. Maar de geheimzinnige moordenaar rust niet voor hij Nicole te pakken heeft. Langzaam wordt duidelijk waarom Julia is vermoord, en wat de dader van Nicole wil.

Redactionele recensie

Recensies (15)

Meer recensies

Is Ik vind jou het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ik vind jou