Een boek om te verslinden

Matylda 29 september 2020
Reeds sinds haar allereerste boek “Verweesd” lees ik Aloka graag en bewonder haar schrijverstalent! Ze weet u als lezer steeds te boeien en mee te nemen in het verhaal. Tussen “Verweesd” en “Solovlucht” hebben haar boeken een thrillergehalte om U tegen te zeggen en zijn ze ook psychologisch sterk onderbouwd. Ze weet de stevige onderwerpen en problematiek verfijnd en delicaat te beschrijven. Spannende opbouw in haar thrillers/ boeiende verhaallijn/ fascinerende schrijfstijl....zijn de vaste ingrediënten in haar boeken. In “Solovlucht” echter neemt zij je mee in een andere problematiek! Zij laat jou hierin kennismaken met de problematiek die een adoptie met zich kan meebrengen.... van identiteit of een gebrek hieraan, als jong meisje er zo alleen voor te komen staan met alle gevolgen vandien. Ze beschrijft op een hele intense manier gebruikmakende van een beeldende taal de emoties van al haar personages!
Tout court, het is een boek dat je zult verslinden! Lezen maar!