Grappig en origineel

Melissa 15 mei 2024
Hoewel het boek doet vermoeden dat het om een thriller gaat, is dit boek meer een roman te noemen. Maar niet meteen denken dat het boek nu niets is. Integendeel! Zelden zo’n leuk en vermakelijk boek gelezen. En dat voor iemand die het liefst alleen thrillers lees. De humor is lekker droog en er zit ook een fijne scherpte in. De opbouw van de hoofdstukken is precies goed en het einde daarvan nodigt elke keer opnieuw uit om toch even aan een nieuw hoofdstuk te beginnen. Bovenal vond ik verhaal geniaal in opzet. Je wilt gewoon weten hoe de hoofdrolspeelster elk van haar familieleden heeft vermoord. Het einde vond ik ook goed bedacht. Kortom; als je op zoek bent naar een fijn boek op vakantie, dan mag 'Hoe vermoord ik mijn familie' niet in je koffer ontbreken!

Meer recensies van Melissa