Een inspirerend verhaal dat je aanzet tot nadenken

Michelle S 12 juni 2023
Een topdocent die zijn studenten meegeeft dat het oké is als je jezelf bent. Een docent die het beste in je naar boven haalt, omdat hij weet hoe het tegenovergestelde werkt. Dit boek is zo mooi geschreven, direct, eerlijk en ontroerend. Maar het mooiste wat ik er aan vind is de doorzettingsvermogen door het boek heen, het niet opgeven en het vallen en weer opstaan, ondanks de bizarre gebeurtenissen in zijn leven. Van zijn ervaringen zijn brandstof gemaakt van het leven.

Dit boek zet je aan tot nadenken over klassenongelijkheid, armoede en het opklimmen van de ladder, van onder naar boven en de obstakels een vooroordelen die daarbij komen kijken.

Ik raad dit boek aan voor iedereen om te lezen, je leert ervan en verbreedt je horizon.

Meer recensies van Michelle S