Een andere kijk.

Mirthe0000 02 december 2022
Ik heb besloten om weer is een boek te pakken uit de bieb na een lange tijd. Boek random gepakt uit de kasten. Zelf ben ik 16 jaar oud en ik heb veel geleerd van dit boek. Het is niet alleen een Roman, je krijgt er opeens veel informatieve stukken tekst bij.
Je moet er maar van houden. Ook veel lastige woorden, waarvan mijn moeder niet eens de betekenis van wist!
Het heeft mij de schoonheid en magie van schilderijen een beetje leren te begrijpen. Als je mij nu zou vragen om 5 titels van de schilderijen van Rembrandt te benoemen, zal ik het wel weten haha
Kee maakt mij geiriteert. Vooral bij het laatste gedeelte van het boek. Ze geeft Peter geen kans.
Eerst twijfelde ik bij wie het 'probleem' lag van dit zwakke huwelijk, maar het werd al gauw duidelijk dat de oplopende 90% bij Kee ligt. Terwijl haar man zijn best doet, gaat zij met een of andere PAUL vreemd, tenminste, dat probeerde ze. Ziek word ik van haar hypocriete gedrag ff sirieus
Ik was erg benieuwd wanneer Ilyas in het verhaal zou komen, zeker niet teleurgesteld met zijn personage.
Zelf ken ik jongens met soortgelijke ervaringen als Ilyas, wat alles net wat interessanter maakt.
Ik wist op grote schaal wel dat er mensen lopen met hoge schulden etc, maar weet nu zo veel meer. Dit alles laat de onwetende Nederlander bewust worden van deze problemen in de maatschappij waar je letterlijk niks over te horen/zien krijgt. Echt een eye opener voor sommige mensen. Ik raad het boek, niet zozeer dat het zon goed boek is ofzo maar om meer bewust te worden. Vind de namen Tristen en Ewan verwarrend, waarom niet gwn voor Tristan en Evan gekozen???!!!! Ik ga nu slapen, joe.