Schoenmaker blijf bij je leest

M.J. Mink 11 juli 2019
De Helen Grace serie van M.J. Arlidge is leuk en vermakelijk om te lezen. Begrijpelijk dat de schrijver een nieuwe weg wil inslaan en deze stand alone heeft geschreven. Mijns inziens een juiste keuze door een geheel andere locatie voor dit boek te kiezen om los te komen van zijn voorgaande boeken. Helaas slaat de schrijver volledig de plank mis door het bovennatuurlijke als onderwerp te kiezen. Niets mis mee, maar M. J. Arlidge is niet geschikt om dit thema te hanteren. De spanning is ver te zoeken en de personages missen diepgang. Opbouw van het verhaal is rommelig en mist logica. Helaas zitten er ook fouten in het boek, wat afbreuk doet aan het leesplezier. Mijn advies; sla dit boek over en ik hoop dat de schrijver verder gaat met zijn Helen Grace serie of met nieuw en beter materiaal komt.

Meer recensies van M.J. Mink