Voorspelbaar

M.J. Mink 05 augustus 2020
Het trucje van M.J. Arlidge met het karakter Helen Grace is uitgewerkt. Je weet van te voren bij elk nieuw boek de hoofdlijnen al. Er speelt iets met de hoofdcommissaris, Helen heeft relationele problemen, er is een conflict binnen het recherche team, de dader is een serie moordenaar en Emilia Granita gooit roet in het eten. Zal ik een voorspelling doen...? Joseph Hudson krijgt een grote rol in het volgende deel. Het boek leest gelukkig vlot weg, dus je hoeft er niet lang over na te denken. Boeken zijn leuk als tussendoortje, maar mag zich wat mij betreft niet tot de spannende thrillers rekenen. In het begin waren deze boeken nog leuk, maar de voorspelbaarheid druipt er van af, dat de boeken zichzelf al hebben geschreven voordat je überhaupt nog maar 1 letter hebt gelezen.

Meer recensies van M.J. Mink