kweet niet

Mloessiiee 12 december 2019
Ik keek heel erg uit naar dit boek. Had er al goede recensies over gelezen en ook het onderwerp sprak mij wel aan. Ik was dan ook erg blij dat ik het boek kreeg om te recenseren.

Maarrrr, oei dat viel even tegen en het is niet gelukt om er doorheen te komen.

Ik heb het drie keer weggelegd en het is mij niet gelukt om verder dan de helft van het boek te komen. Ja het is op zich humoristisch geschreven, maar ik vond de uitwerking van de personages matig en kon mij er niet toezetten om op welke manier dan ook met de hoofdpersoon te identificeren. En nou hoeft dat ook (lang) niet altijd. Maar bij dit boek had ik het gevoel dat dit mij daardoor enorm tegenstond. Misschien is het een generatiekloof dingetje? Ik weet het niet, ik kan de vinger er niet goed opleggen. Daarnaast vond ik er weinig diepgang inzitten, maar misschien was dit wel verderop in het boek gebeurt?

Meer recensies van Mloessiiee