Aangenaam verrast

Nadientje 07 februari 2020
Soms heb je dat. Je beoordeeld een boek op het uiterlijk en laat het vervolgens links liggen.

Dit gebeurde er in eerste instantie met Boy 7.
Afgaande op de cover dacht ik dat ik met een verhaal over buitenaards leven te maken had.
Boeken (en films) over ruimtewezens en ruimtegevechten passen niet in mijn straatje en sla ik bij voorkeur over.

Zodoende gebeurde dat dus ook bij Boy 7.

Maar toen ik van de week het boek weer voorbij zag komen, nu op de bekende abonnementsdienst voor e-books, werd mijn nieuwsgierigheid toch gewekt.
Ik begon met lezen en stopte hier pas een aantal uren later mee. Toen het boek dus uit was!

Het boek leest makkelijk weg en is een aanrader voor alle (jong) volwassenen die geïnteresseerd zijn in spannende young adult verhalen.
De schrijfstijl en het verhaal maken dat het boek ook geshikt is voor jongeren die niet zo van lezen houden.

Het boek krijgt van mij vier sterren.