Gruwelijk geweldig

De samenwerking tussen Owan en Martine heeft een goede invloed op het verloop van het verhaal. Het heeft een goede opbouw naar het climax toe. Owan kan nog wel eens te veel schelden in zijn boeken, dat is in dit boek een heel stuk minder waardoor de scheld tirades nu niet overheersen. De Hertog, ingenieur Whatssup, verpleger David, gamer Neal, Hendrik en gezelschapsdame Ashelin zijn de hoofdpersonen in dit eerste boek van deze fantasy reeks. Je wilt gewoon weten hoe het met hun afloopt, waardoor je blijft lezen.
Het hertogdom Miran wordt geleid door de vreselijke Hertog. Hij en ingenieur Whatssup hebben grote plannen met het hertogdom, maar bij de onthulling loopt alles niet helemaal volgens wens. Het hertogdom wordt dan aangevallen dor de draken en de kraaien. David, Hendrick en Neal zullen moeten vechten om te kunnen overleven. Wie haalt het en wie niet …. Dan zul je echt het boek moeten gaan lezen.
Van mij krijgt Miran #1 5*****

Meer recensies van Natascha Van Driel