Deel 3 Erika Foster

nicolet1968 08 augustus 2020
Het derde deel van de misdaadserie over Erika Foster. En hoewel de boeken afzonderlijk gelezen kunnen worden raad ik aan om de serie in de juiste volgorde te lezen zodat de ontwikkeling in het leven van Erika duidelijker is. In dit derde deel waar ze overgeplaatst is naar een ander team lijkt ze het overlijden van haar echtgenoot meer een plek gegeven te hebben. Hoewel ze zich nog steeds helemaal vastbijt in de zaak stelt ze zich ook wat socialer op naar collega's en familie. Zo komt in dit deel ook haar zus met haar kinderen plotseling over uit Slowakije, en deze worden liefdevol ontvangen door Erika.

In dit boeiende boek wordt een onopgeloste zaak van 26 jaar geleden weer actueel door de toevallige vondst van een lichaam. Erika krijgt de kans om een eigen team samen te stellen om deze zaak alsnog op te lossen.

Een prettige schrijfstijl en bijzondere plotwendingen maken dat dit boek uitnodigt tot doorlezen. Verrassend einde, voor mij de beste van de drie delen, dus op naar deel 4.

Meer recensies van nicolet1968