Emotioneel maar prachtig

nicolet1968 19 januari 2023
Ik ben er stil van. Wat een mooi boek en wat kwam dit boek binnen. Zo herkenbaar, zo goed verwoord hoe je als ouders van een "bijzonder" kind tegen muren aanloopt en hoe deze strijd invloed heeft op het gezinsleven.. En inderdaad is ook mijn ervaring dat deze kinderen vaak meer contact maken met dieren dat met mensen. Er zou mijns inziens veel meer bekendheid moeten komen voor hulphonden voor mensen met een sociale stoornis, die hier enorm veel profijt van kunnen hebben

Een absolute aanrader dit boek, ook en misschien wel juist voor mensen die niet de ervaring hebben met het moeten zoeken naar de gebruiksaanwijzing van hun kind.

Wat een heerlijke schrijfstijl ook, ik geloof niet dat je boek kunt lezen zonder een brok in je keel. De schrijfster beschrijft de gevoelens van zowel Ravi als zijn vader en moeder zo perfect. Ik ga meer boeken van deze schrijfster opzoeken.

Meer recensies van nicolet1968