Geen thriller, wel interessant

nicolet1968 26 maart 2020
De serie van Esther Vermeulen over detectivebureau Marit begint in dit eerste deel met de start van het eigen bedrijf van Marit Johanson. Gevestigd op het Noordereiland in Rotterdam en ondersteund door haar eigen broer James wil Marit, met haar achtergrond bij de politie, hier proberen om zich op het detectivewerk te storten. Het bedrijf begint direct al goed met een paar interessante zaken die Marit met de hulp van een ex-vriend die bij de politie werkzaam is, en een collega detective tot een goed einde weet te brengen.
Verwacht bij dit boek geen bloedstollende thriller. Het is meer een detective met zowel een spannende als romantische kant. Makkelijk leesbaar en voor deze Rotterdamse een genot om te lezen omdat het zich in mijn eigen stad afspeelt.

Meer recensies van nicolet1968