Het beste feelgood book ever!

Nimke 07 augustus 2015
"Can you keep a secret" is al jaren mijn remedie tegen rotdagen. Als het allemaal tegenzit en niets goed lijkt te gaan, dan weet ik dat het tijd is om dit boek erbij te pakken. Het maakt niet uit hoe vaak ik het boek lees (ik zit inmiddels toch wel tegen de 20 keer aan), het blijft altijd GE-WEL-DIG.

Samenvatting van het verhaal:
"Relationships are a battle. They are a chess game. And what did I do? I just threw all my chess pieces down on the board at once, and said, "Here! Have them all!"

Het probleem is dat ik er compleet niets over kan zeggen, het doet het boek geen recht. De beste poging: de meest geweldige situaties ooit, een fictional crush, grappige (en herkenbare) geheimen, en vooral instant happiness.

Om te compenseren voor het feit dat dit niet echt een recensie is, hierbij een quote. Of nou ja, een teaser, want de quotes geven teveel weg van de inhoud van het boek :-)

“I thought I might take a closer look at some of the European subsidiaries." He looks up. "How about you?" "Same reason." I nod. "European subsidiaries".”

Meer recensies van Nimke