Lezersrecensie

Sterk spul

Ottmar 02 februari 2022
Zelf heb ik ouders die de grens van het narcisme gepasseerd zijn. En dan mag je het als kind zelf uitzoeken.
Miranda's verhaal sleepte me mee en deed me soms verstild staan. De gelijkenissen, het verdriet, de onmacht en woede. Maar ook het opstaan, jezelf afstoffen en in de spiegel aankijken en hardop zeggen : "Ik wil niet zo worden! Ik wil mijn kinderen niet zo opvoeden".
Miranda schrijft haar verhaal als een verhalende roman en sleept je zo mee door haar jeugd, nee...ze neemt de lezer zelfs mee naar de moederbuik. Zeer apart hoe ze het trieste verhaal zo mooi vorm heeft gegeven. Ik ben erg blij dit boek gelezen te hebben en raad een ieder die ook maar het geringste vermoeden heeft dat een of beide ouders narcisten zijn, dit te lezen.
Miranda heeft geknokt en hoogstwaarschijnlijk nog steeds. Alleen de scherpe kantjes gaan eraf naarmate je meer afstand neemt. Dankjewel voor dit intens mooie boek Miranda!

Gesponsord