Het boek wat mij uitnodigde om te gaan lezen.

passieval 01 mei 2019
Zelf ben ik een persoon die niet zo van het boek lezen is. Dit boek trok mij om de een of andere reden vanaf het begin aan. De titel vind ik heel mooi gekozen en ga je begrijpen als je het boek leest....Voor mij was het lezen van het verhaal als een film...het leest makkelijk weg en is geschreven vanuit het gevoel en de beleving die je dan ook echt mee krijgt als je het leest.De dankbaarheid en de "lessen" die eigenlijk alle personen uit het boek krijgen van het paard blance en de mensen daarom heen zijn heel herkenbaar.
Het is een boek waarbij je de hoofdpersonen zou willen omarmen
En waarna je zeker nog hoopt op een vervolg. Mia farnwood zoals je dit boek hebt geschreven ik hou ervan... en in mijn ogen is het een prachtboek om cadeau te doen voor jong en oud een must have voor iedereen.
Voor mij persoonlijk was het heel veel herkenbaarheid ik heb het gevoeld en kon het zeker niet droog houden tijdens sommige stukken uit het boek.
Ik kijk uit naar het vervolg die ik zeker wil lezen.
En dat voor iemand die niet zo van het boeken lezen is!