Aanrader

Patries1986 15 augustus 2018
Kismet wist mij van het begin tot het einde te boeien. Leest makkelijk weg.

Ik lees meestal thrillers van bijvoorbeeld Nicci French, of boeken van Esther Verhoef,Simone van der vlugt en Saskia Noort. Maar ondanks dat Kismet een roman is sprak de korte samenvatting mij meteen aan. Het beloofde romantiek maar ook iets mysterieus.

Vanaf de eerste bladzijde zat ik er meteen in. Je wordt meegenomen in de wereld van Moira en Finn en voor je het weet moet je alweer afscheid van ze nemen
Dit uitstapje naar het lezen van een roman beviel me goed. Kismet is romantiek om bij weg te dromen. En dat mysterieuze? Dat pakte verrassend goed uit. Mijn hoofd bleef steeds maar malen en denken en..

Ik ben zeer benieuwd naar het volgende boek van deze schrijver. En ik hoop dat in dat boek de nu nog onbeantwoorde vragen van kismet worden beantwoord.

Meer recensies van Patries1986