Boyd Morrison, al van gehoord?!

Pennywise 22 mei 2018
Uit de NY Times: “Here is a masterful thriller wrought with historical weight, technological prowess, and gut-twisting action, with an ending that left me breathless”
Zijn boeken zijn in Nederland en Vlaanderen quasi onvindbaar, eigenaardig. Ik ben begonnen met “De ark”, het enige boek dat in het Nederlands te vinden is. En… ik was zeer aangenaam verrast.
Voor de liefhebbers van de boeken van Dan Brown, Alistair McLean, Clive Cussler en soortgenoten en voor de fans van personnages zoals Indiana Jones, John McClane of zelfs James Bond is dit zeer “ont”spannende en spannende lectuur.
De avonturenroman op zijn best, goed onderbouwd en met een hoog thriller gehalte.
Ik lees zijn boeken (e-books) in het Frans (bij Bol, naast de Engelse versie, gewoon beschikbaar…knap!)

Meer recensies van Pennywise