Spelbreker

Marinka 20 oktober 2017
Het boek spelbreker gaat over Jessie en haar man Gerald.
Samen hebben ze besloten om wat tijd door te brengen in een afgelegen zomerhuisje.
Om de liefde weer wat op te peppen hebben ze besloten om te beginnen aan een spannend seks spel waarbij Jessie aan het bed geboeid zal worden. Als snel loopt dit volledig uit de hand en wordt het Gerald al snel fataal.
Jessie blijft achter geboeid aan het bed en niemand in de omgeving die haar kan helpen.

Het hele boek volg je Jessie die geboeid aan het bed wordt geteisterd door demonen uit het verleden en het heden terwijl ze wanhopig een manier zoekt om zichzelf te bevrijden.

Toen ik begon met het lezen van dit boek was ik erg benieuwd hoe interessant een verhaal is dat zich eigenlijk alleen maar afspeelt op een en dezelfde plek. Tijdens het lezen is dit gegeven mij echter op geen enkele manier gaan vervelen.Stephen King neemt je namelijk mee naar het verleden van Jessie waar ze verschrikkelijke dingen heeft mee gemaakt, maar er worden ook verschillende demonen in de kamer bij Jessie geplaatst wat ervoor zorgt dat je moet blijven lezen.
Zelfs het einde van het verhaal zag ik niet aankomen en wist me te verassen.

Ik zou dit boek zeker aanraden als je opzoek bent naar een spannende thriller

Meer recensies van Marinka