Schijnspel

PetraL1978 11 juni 2024
Schijnspel - Lydia Albadoro

Na het verlies van haar partner stort Susans wereld in. Ze is op zoek naar een nieuw begin en verruilt Nederland voor het zonnige Ibiza, waar ze haar geluk hoopt te vinden bij de charmante Daan. Dan stuit Susan al snel op vreemde gebeurtenissen in de Spaanse villawijk waar ze is gaan wonen. Ze is vastberaden om de waarheid boven tafel te krijgen.

Vreemde leugens, intriges, rare mensen en geheimen. Lydia Albadoro weet hoe ze de verschillende personages op een verrassende wijze met elkaar te verbinden. Hierdoor weet de het verhaal boeiend en spannend te maken, waardoor het moeilijk weg te leggen is. En met een heel verrassende en spannend plot, weet Lydia je te overrompelen.

Schijnspel is een goed, origineel pakkende thriller.

Ik geef het ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ sterren

Dank je wel Kabook voor het recensie-exemplaar

Meer recensies van PetraL1978