Ook deze is om van te smullen

Dit is het vierde boek binnen project Dizary en ik heb er van genoten. Zo leuk dat er diverse schrijvers aan het project meewerken. Hierdoor kun je diverse stijlen verwachten, terwijl je dan toch in een zelfde wereld verkeert. Heel appart. En de stijl van Panda neigt het meest naar Terry Pratchett, met footnotes etc. Jasper schrijft met vlotte pen en heerlijke droge humor. Er zitten een paar leuke illustraties in deze novelle. Soms gaan de dingen net iets te makkelijk, maar dat doet niets af aan de dikke pret en het leesplezier. Ik had zelf verwacht dat er nog iets meer in het verhaal zat wat er niet helemaal uit kwam. Maar dat is wellicht iets voor de volgende keer. Zeker de €15 waard.

Meer recensies van Pieter van Zwieten