Vermakelijk zomerboek

Qudith 29 juni 2016
Maggie, echtgenote, moeder van twee kids en onderneemster, wint een award en wordt door haar gezin een weekje naar Ibiza gestuurd voor een welverdiende vakantie. Daar ziet ze in eerste instantie tegenop, want haar eigen zaak achterlaten en terug naar Ibiza... dat ziet ze niet zo zitten. Ze heeft namelijk een verleden op Ibiza. Echter, haar goede vriendin Floor woont daar en ze logeert bij haar, wat het idee om terug te gaan toch wat dragelijker maakt. Maar al vanaf dag 1 loopt de vakantie anders dan gehoopt. Iemand gunt Maggie haar succes niet en valt haar lastig. Wie zal het zijn? Daar kom je gedurende het boek achter. Een leuk, vermakelijk verhaal dat zich afspeelt op een lekker zomerse bestemming. Het genre thriller is misschien niet helemaal juist, het boek is meer "spannende chicklit". Het eind is een beetje kort, had nog wel een hoofdstuk achter gemogen. Maar nog steeds een lekker boekje voor aan het zwembad op je zonovergoten vakantiebestemming. Ik raad je wel aan om meerdere boeken mee te nemen, want het boek is zo uit! Ik ben er in begonnen en heb 't bijna niet meer weg gelegd.

Meer recensies van Qudith