De behandeling

Rachel van der Lee 22 juli 2021 Auteur
Meer dood dan levend wordt het echtpaar Peach in hun huis in Londen aangetroffen: vastgebonden, mishandeld en uitgedroogd. Van hun zoontje Rory en de dader ontbreekt elk spoor. Kinderen in de omgeving spreken van een 'trol" die hen lastigvalt.

Verbeten stort rechercheur Jack Caffery - de getroubleerde held uit Vogelman - zich op het onderzoek.

Deze was nog beter dan het vorige deel. De personages komen echt tot leven in je hoofd en de gruwelijkheden waaraan zijn blootgesteld worden ook. Het is heel erg spannend en je wilt als lezer niets meer dan met een vaart doorlezen. Deze had ik veel eerder moeten lezen en ben blij dat de serie compleet in mijn kast staat. Snel verder met het volgende deel. Heel graag gelezen!

Meer recensies van Rachel van der Lee