leest als een trein

Ramonaleest 05 oktober 2020
Dit verhaal laat zich weer enorm lekker lezen. Kennedy weet haar manier van schrijven vast te houden waardoor je weet dat wanneer je een boek van haar vast hebt je even weg kunt zwijmelen.

We worden in het leven gezogen van Summer en Colin. En wat ze zeggen kloppen. Tegenpolen trekken elkaar aan. Op geen enkele manier lijken ze dingen te delen, maar waarom blijven ze elkaar dan zo aantrekken? Een heerlijk kat en muis spel in dit verhaal van Elle Kennedy.

Wederom een heerlijke new adult die zich makkelijk laat lezen. Ik kijk alweer uit naar het nieuwe verhaal van haar hand.
In dit verhaal komen ook andere thema’s aan de orde waardoor het niet alleen een luchtig verhaal is dat je leest. Je leest over grensoverschrijdend gedrag, leerproblemen en scheiding.

Een verhaal dat me nieuwsgierig maakt naar de rest van de serie.

Meer recensies van Ramonaleest