Goed fantasie verhaal!

Ramonaleest 21 april 2020
Allereerst complimenten voor de cover en de illustraties in het boek. Wat een plaatje weer.

Ik raak door het verhaal van Allie in de war. Waarom ontwaakt zij dagelijks in dezelfde kamer? Ik deel de vragen die Allie zelf heeft. Ze maakt heel veel mee iedere dag. Maar fysiek blijkt ze de dag erna in orde te zijn. Hoe kan dit?

Dit verhaal zit vol fantasie, dit merk je vooral als je leest over de demonen die Allie tegenkomt. Deze demonen zijn met illustraties neergezet, waardoor je er een duidelijk beeld van had tijdens het lezen.

In het eerste deel van het boek krijg je niet veel informatie over Allie waardoor het allemaal nog een beetje giswerk is. Maar naarmate het verhaal vordert krijgt het steeds meer details en snap je ook waartegen Allie vecht. Dit verhaal lijkt op het oog een mooi fantasie verhaal maar uiteindelijk gaat het toch om Allie die zelf iets ondergaat waartegen ze vecht. Dit vind ik een mooi gegeven in het boek. Ik kan hier niet teveel over verklappen want dan vertel ik je het einde van het verhaal al.
Wil je weten waar ik het over heb… dan zul je zelf het boek moeten lezen.

Meer recensies van Ramonaleest