Dit boek moet je gelezen hebben!

Ramonaleest 26 maart 2020
Dit verhaal begint als een roman. Wel met zijn ups en downs, maar alles verloopt goed. Totdat Roelf alles wordt afgenomen wat hij lief heeft. In het tweede gedeelte van het boek neemt de spanning enorm toe. Dit kan ik in dit boek enorm waarderen.

De hoofdpersonen in dit boek worden mooi beschreven. Ik kan me van ieder een beeld maken. Zelfs de nukken en de grillen van een ieder wordt goed in beeld gebracht. Esther heeft goed kunnen beschrijven hoe mensen veranderen wanneer ze schokkende dingen in hun leven doormaken.

De hoofdstukken zijn van een prettig formaat. In dit verhaal komen de vlinders terug. Een heel mooi detail! De grootte van de hoofdstukken en de prettige schrijfstijl zorgen ervoor dat het boek zich vlot laat lezen.

De gebeurtenissen die de hoofdpersoon allemaal moet incasseren is ongelooflijk. Dit alles heeft Esther mooi kunnen weerleggen in haar woorden. Dit verhaal moet gewoon gelezen worden.

Meer recensies van Ramonaleest