Leuk tweede deel

Ramonaleest 11 december 2019
Ik werd helemaal in het verhaal van Molly gezogen. Het grootste gedeelte wordt vanuit haar perspectief vertelt en dat vond ik leuk. Molly en Jasper hebben samen 5 kittens. Die ieder een eigen karakter hebben die ook allemaal mooi beschreven worden. Iedere kitten is identiek in zijn eigen karakter. Wanneer Debbies zus Linda bij haar intrekt komt er ook een hondje genaamd Beau mee. Dit zorgt voor de lezer voor hilarische taferelen. Je leest ook de verhalen van Debbie en haar dochter Sophie. Debbie en Sophie wonen boven het kattencafé dat gerund wordt door de Debbie. Sophie is een echte puber, van stampvoetend de trap op tot aan liefdesverdriet. Debbie is een sterke vrouw die voor haar dochter zorgt, een relatie heeft met John en haar eigen kattencafé leid. Het personage Linda vind ik ook heel leuk. Zij doet wat in haar opkomt waarvan zij denkt wat goed is zonder aan de consequenties te denken en dit zorgt vaak voor leuke momenten. Dit verhaal is luchtig, terwijl er ook wel de nodige thema's voorbij komen zoals vriendschap, verdriet, vreugde, liefde, jaloezie. Ik vind al deze eigenschappen goed uitgewerkt. Een heerlijk tweede deel over Molly en haar kroost.

Meer recensies van Ramonaleest