Erg goed geschreven

Rebecca 12 januari 2020
Wat het leuke is dat je haar eerste boek voor altijd twintig op haar site gratis kan downloaden. Zodat je haar boek kan leren kennen. Dat heb ik natuurlijk ook gedaan. Daarna verschenen nog 2 boeken van haar voor dat ze in 2019 de actrice in mij schreef. Na dat ik al haar boeken had kon deze niet ontbreken en natuurlijk met handtekening.

Ik heb erg genoten van dit boek het begint al gelijk erg goed. En de eerste zin is spannend. Het is een boek wat je meesleept in het leven van Lindsey een succesvolle actrice. Die een geheim met zich meedraagt. Een boek vol romantiek, trauma en spanning. Ik kan niet wachten op nog meer boeken van deze schrijfster en ik kan niet anders zeggen dan ik ben fan.

Meer recensies van Rebecca