Erg goed

Rebecca 27 augustus 2020
Terra 7 het huis van de roos het tweede deel in de trilogie van Esther Wagenaar.

Deel een was een goed verhaal daarom kon ik niet wachten en wou ik deel twee lezen omdat ik wil weten hoe het afloopt, al zou ik daar pas in deel drie echt achterkomen.

Deel twee is vanaf het begin goed geschreven en leest heerlijk weg het is een mooie aanvulling op het eerste deel.

De wezens die in deel één weinig aan bot komen komen hier wat meer in voor ook heb je in dit verhaal nieuwe karacters. Dit deel gaat over de reis die Conrad met verzetstrijder Bridget maakt naar het noorden van terra 7.

De reis gaat niet zoals gepland en ze makken van alles mee soms goed soms minder goed. En toen ik het einde naderde werd het ineens heel erg spannend met een wending die ik niet aan zag komen.

Ik heb weer genoten van het verhaal en kan niet wachten op het afsluitende deel.

Meer recensies van Rebecca