Wat een verhaal

Rebecca 12 december 2021
Spelen met vuur is het eerste deel in de king serie van Olivia lewis. En man man man wat een verhaal. Je word vanaf het begin meegesleurd in het verhaal.
Als je eenmaal begint wil je niet stoppen zo goed opgezet is het verhaal het is spannend tot het laatste moment en het beste is nog er zijn nog meer delen dus je kunt gewoon door.

Na het lezen van een ander erotische verhaal was ik wel benieuwd wat er nog meer voorn verhalen bestonden en deze serie en die van Queen kwam ik best veel tegen op Instagram en werd getriggerd door wat er werd verteld over het verhaal.

Ik heb het eerste deel van Queen ook liggen en heb aan schrijfster gevraagd wat het beste was om mee te beginnen en heb dus bedacht om toch maar met king te beginnen. En ik ben blij dat ik dat heb gedaan.

Er is nu ook een kerst verhaal over de kings die bevat 4 delen.

Meer recensies van Rebecca