goed 2e deel

Rebecca 13 augustus 2019
na het lezen van deel een van voorlopers kon natuurlijk vdeel 2 de kracht van velen niet ontbreken omdat ik wel erg nieuwschierig was geworden hoe het verhaal
zou aflopen. dit tweede deel is een sterk vervolg.

Emma mag het nieuwe schooljaar op precursor starten maar zij moet eerst deelnemen aan de cirkelciremonie. ze is thuis om het verjaardagsfeest van haar broertje te vieren
haar vader zou hierbij aanwezig zijn maar hij is te laat. uiteindelijk krijgt hij bericht dat ze gelijk terug moeten omdat er om onduidelijke redenen mensen
ernstig ziek worden. tijdens de seremonie gaat het mis en raken mensen bewusteloos.

emma heeft de gaven om met haar signum mensen te helpen maar is dit genoeg?

het verhaal begint rustig maar word al snel weer lekker spannend de spannings opbouw is erg goed en blijft je lekker bezig houden zonder
dat het je gaat vervelen.

Meer recensies van Rebecca