Voorlopers

Rank 5140 Gelezen 240 Aan het lezen 8 Wil ik lezen 193 Favoriet 15 Recensies 56
Young adult Artikelen 2 Newsroom 1 Lijsten 3 Spots 15   Topics 0   Leesclub
De vijftienjarige Emma voelt zich 'anders': ze voelt, hoort en weet meer dan andere mensen. Wanneer de mysterieuze Philana haar vertelt dat Emma's vader - die ze al ruim twee jaar niet meer heeft gezien - deel uitmaakt van een groep mensen die zich Voorlopers noemen, besluit Emma met haar mee te reizen... Maar eenmaal in het bergdorp in Frankrijk, waar de Voorlopers zich gevestigd hebben, blijkt haar leven nog gecompliceerder te worden. Is Emma zelf ook een Voorloper? Waarom wil haar vader niet dat ze de Voorlopers helpt? Wat is er met de ouders van Philana gebeurd? En wie probeert haar in de val te lokken?

Voorlopers is het spannende jeugdboekendebuut van auteur Mirjam Hildebrand

Young Adult , Kind & Jeugd
Fictie 13-15 jaar
Kluitman
07 juni 2017
07 juni 2017
9789020654578 , 9789020633788

Een schrijfster. Een verhaal. Missie geslaagd.

door: Rosalien Manderscheid 1 like

Emma wil niet meer naar de psycholoog. Als ze het hele verhaal zou vertellen, dan zou haar therapeut vast zeggen dat ze psychotisch is of iets dergelijks. Dat is ze niet. Ze is gewoon anders dan iedereen die ze kent.

Dan verschijnt Philana in haar leven. Het valt Emma al meteen op: Philana is net...

Reacties op: Voorlopers