Een druk op de knop en....

20 januari 2017
je blijft lezen!

Stress reset van Carine Green is boeiend, kort en daarom ook binnen een dag gelezen.

Het boek bestaat uit 2 delen. In deel 1 lezen we de ervaringen over het ziek zijn en dan ineens is er iemand die daar een oplossing voor weet. Natuurlijk wordt die niet meteen gegeven maar in etappes en in een mooie omgeving. Deze stad is zo mooi beschreven dat ie een bezoek waard is.

Bij deel 2 kun je de verwachting hebben dat nu toch wel een wondermiddel klaar zou liggen maar het beschrijft zakelijk wat je in kan nemen, wat de werking is en het klinkt logisch.

Nu blijft de vraag over: wat te doen. Testen of niet?

Het heeft wel een discussie aangewakkerd: is het huidige traject het goede of moet er eens gekeken worden welke ontwikkelingen er de afgelopen jaren zijn geweest? Als je langdurig ziek bent, dan is het makkelijk te gaan berusten, de voorgeschreven medicatie te nemen en de situatie te accepteren.

Meer recensies van