Mooie boek shirts, met pakkende verhalen die kleven aan het shirt

Rein Mulder 14 december 2022
Als voetbal liefhebber heb ik boek van David Endt gekregen en met plezier gelezen,hoe alles zo omschreven word is werkelijk geweldig.
De romantiek die aan voetbalshirt kleeft is er wel degelijk, vooral door iemand geschreven die alle grote spelers heeft ontmoet en vele kent.
Een man uit de voetbal wereld die bescheiden is en blijft dat siert Endt enorm.
Voor voetballers en oud voetballers een aanrader.
Als jonge jongen droomde ik van Johan Cruijff woonde zelf vlak bij Ajax stadion, en de dromen gingen ver ik voetbalde met hem goh wat een tijd ik stond zondag als jongen op Diemezijde F stadion De Meer het huis van Ajax.
Wat ben ik blij die tijd te hebben mee gemaakt, ben van 1955 geboren Watergraafsmeer en voetbalde bij Zeeburgia. Maar was te vinden bij de Ajax trainingen en haalde balen van Johan en Pietje spijbelde van school.
Het voetbal maakte mijn ietwat mindere jeugd nog leuk;

Rein Mulder

Meer recensies van Rein Mulder