Mooi maar langdradig

RenataK 08 juni 2023
Het is een mooi verhaal. Ik vind het wel fijn dat er verschillende verhaallijnen zijn over de verschillende personages.
Toch zijn er verschillende delen die zo ontzettend langdradig zijn dat ze haast saai worden en waarbij je dan liever hele pagina's wilt overslaan... Daarna (vooral naar het einde toe) wordt er door het verhaal "geracet". Waarbij je het gevoel hebt dat er stukken missen.
Het is ook een boek waar je je aandacht bij moet houden want anders raak je de draad kwijt. Niet een boek wat je even leest voor je in slaap valt.
Als je meer wilt leren over het klasseverschil, zou ik dit niet aanraden, lees het gewoon als een roman, een zoetsappige verhaal over een moeder en zoon maar verwacht niet dat het een geschiedenis studieboek is want dan word je teleurgesteld.

Meer recensies van RenataK