Aangrijpend mooi.

Rene555 02 oktober 2020
Solovlucht ben ik gaan lezen omdat mijn moeder ook geadopteerd is.Ze
heeft het er soms moeilijk mee en ik wilde er meer over lezen ,om me zo beter te kunnen inleven en de problematiek beter te begrijpen.Doordat ik al eerder een boek had gelezen van Aloka en ook een klein beetje haar achtergrond ken waren mijn verwachtingen hoog gespannen.Ik ga het verhaal niet samenvatten omdat dat al vaker is gedaan maar mijn appreciatie voor deze schrijfster is alleen maar groter geworden en ik denk dat haar talent als schrijfster nog volop in ontwikkeling is dus ik hoop en verwacht nog heel mooie dingen in de toekomst.
Dit boek heeft een vaste plaats verworven in mijn boekenkast en die is niet zo groot dus de boeken die mogen blijven zijn echt goed, geloof me...!