Recensie Jacht - Cis Meijer

reneevd 18 maart 2023
Nadat ik het boek Blackmail van Cis Meijer had gelezen (die ik 4 sterren gaf) vond ik het zo leuk dat ik meer van haar wou lezen. Toen ik deze in de mediatheek zag staan dacht ik: dit wordt hem! Ik vond hem leuk, maar vergeleken met Blackmail wel iets minder.

Met Sam gaat het niet zo goed op school. Ze had stiekem een cijfer verandert op de laptop van haar docent en vlak daarna brak er zelfs brand uit. Waardoor haar favoriete docent in een coma raakte. Als ze later met school een dropping in Duitsland heeft gebeuren er rare dingen. Jaagt iemand op haar?

Ik geef dit boek 3 sterren. Het was heel spannend en je had echt de drang om verder te lezen. Maar ik had wel dat het soms iets te snel ging en het voor mij een beetje onlogisch was. Maar verder vond ik hem heel leuk!

Meer recensies van reneevd