Dark mind

Dark mind

Gelezen 64 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 35 Favoriet 4 Recensies 6
Young adult Lijsten 1 Spots 1   Topics 0

Een schoolfeest loopt volledig uit de hand: na een challenge met aartsrivale Claire vlucht Desi in paniek naar huis. De volgende dag wordt Claire dood gevonden in een weiland. Haar zus Jara is spoorloos. Omdat Desi voor haar tv-stage een misdaadreportage maakt, denkt ze de raadselachtige zaak te kunnen onderzoeken. Thom helpt Desi bij haar zoektocht naar Jara, maar hij verzwijgt zijn ware motieven. Wie heeft Claire vermoord? Vertrouwen Thom en Desi elkaar genoeg om de zaak op te lossen voordat er meer slachtoffers vallen?

Dark mind van Cis Meijer is een bloedstollende jeugdthriller. Met herkenbaar politie niet betreden-elastiek.

Young Adult
Fictie 15+
de Fontein Jeugd
09 juli 2019
06 oktober 2020

Katy Hebban Recensent

Donkere tienermisdaad

door: Katy

Desi raakt regelmatig in conflict met Claire, de tweelingzus van haar beste vriendin Jara. Claire maakt haar het leven moeilijk. Op een feestje daagt ze Desi uit en wanneer het helemaal misloopt, vlucht Desi naar huis. De volgende dag hoort ze dat Claire is overleden en dat Jara wordt vermist. Dan...

Reacties op: Dark mind