Jacht

Gelezen 69 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 33 Favoriet 5 Recensies 12
Young adult Lijsten 3   Topics 0

Jacht van Cis Meijer is een bloedstollende jeugdthriller. Met herkenbaar politie niet betreden-elastiek.
Er breekt brand uit op school. De politie vermoedt kortsluiting, maar Sam twijfelt. Ze gaat op onderzoek uit, vooral ook omdat haar favoriete docente ernstig gewond is en in coma ligt.
Twee maanden later organiseert de school een dropping in de Duitse bossen. Een spannende uitdaging die Sam om meerdere redenen wil winnen. Al snel verandert de dropping in een onheilspellende nachtmerrie: Sam voelt zich opgejaagd. Heeft iemand reden om haar voorgoed uit de weg te ruimen?

Young Adult
Fictie 15+
de Fontein Jeugd
25 augustus 2020
17 december 2020

Noor te Velde Hebban Recensent

Beeldende schrijfstijl en zinderend spannend

door: Noor te Velde 2 likes ebook

Sam staat er niet goed voor op school, ze heeft zelfs drie dikke onvoldoendes voor biologie. Wanneer ze voor straf op een middag bij mevrouw Willow langs moet, ziet ze kans haar laatste onvoldoende in het systeem te veranderen. Kort daarna breekt er brand uit in het lokaal van mevrouw Willow en Sam...

Reacties op: Jacht