Gruwelijk meeslepend!!

Rixtje 30 juni 2020
Eindelijk weer een Will Trent boek van Karin Slaughter haar hand. Ik ben al jaren een groot fan van haar en zelfs deze keer wist ze me weer te verrassen. Karin Slaughter schrijft gruwelijk en laat geen smerige details achterwege. Ik moest er even een paar bladzijden inkomen maar daarna wordt je direct weer meegezogen in het verhaal. Wat ik erg leuk vond deze keer is dat het heden en verleden met elkaar verweven werd dat heb ik nog niet eerder van haar hand gezien en ook daar blijkt ze dus weer ijzersterk in te zijn. Het plot zag ik niet aankomen maar het hele verhaal klopt weer. Zorg er voor dat je een vrije dag hebt als je aan dit boek begint want wegleggen is geen optie!

Meer recensies van Rixtje