Spannend 1e deel

Rosalie Derickx 15 november 2015
Geestesoog is een spannend boek dat zich afspeelt in de toekomst. Michael is een hacker en heel goed in VirtNet. Hij wordt ingeschakeld als een gamer mensen gijzelt in het spel. En dan wordt het voor hem ook heel gevaarlijk.

Het virtuele netwerk en de echte realiteit liggen dicht bij elkaar in dit boek. Dat maakt het spannend. De vele hacker termen waren in het begin vreemd, maar daar wen je vanzelf aan. De sub-hoofdstukjes zorgde ervoor dat ik het boek snel kon lezen. De personages Michael, Sarah en Bryson zijn geloofwaardig en goed uitgewerkt. Het verhaal was spannend vanaf het begin.

De plottwist aan het einde is heel verrassend en zette me aan het denken over het vervolg. Daardoor is het een goed boek. De vragen die ik nu heb maken dat ik uitkijk naar het tweede deel.

Meer recensies van Rosalie Derickx