Het diner is zeker om van te smullen!

Romyemmers 03 mei 2019
Ik lees in de verschillende recensies dat het boek ongeloofwaardig en saai is, ik ben het er totaal niet mee eens. Ik heb dit boek voor een schoolopdracht gelezen en het heeft me aangenaam verrast. Het boek is heel realistisch en geloofwaardig en dit is vooral aan de taal van de personages te merken. Er werden in het boek inderdaad veel dialogen tussen de personages gehouden, maar deze waren totaal niet saai, ik vond ze op bepaalde momenten zelfs humoristisch. Je wordt doorheen het boek ook in spanning gehouden, waardoor je niet wil stoppen met lezen.Het thema, hoe ver ga je om je kinderen te beschermen, is dan ook heel interessant! Het Diner van Herman Koch is zeker een aanrader!

Meer recensies van Romyemmers