Spannend, maar anticlimactisch

RowanMerrin 12 oktober 2020 Auteur
De titel van dit boek sprak me gelijk aan, die gaf een bepaalde verwachting en ik vind niet dat Karen M. McManus die verwachting heeft waargemaakt. Het einde (de 'oplossing') had ik niet verwacht, was goed uitgedacht en er zat een moment spanning in, maar al met al voelde die voor mij als een anticlimax.

De rest van het verhaal was spannend, mooi verteld en er zat een lekkere vaart in. Het deed me af en toe denken aan Pretty Little Liars, boeken die ik in mijn middelbare schooltijd heb verslonden. De personages zijn interessant en ik vond het prettig dat ze regelmatig de perspectieven afwisselde. Er was alleen één personage van wie ik meer had willen weten en waardoor mijn mond misschien wel was opengevallen aan het eind ...

Meer recensies van RowanMerrin