Zelden zo'n oud boek van zo'n jonge schrijver gelezen

Rupsjenooitgenoeg87 13 november 2019
Knetter saai, heb me er helemaal doorheen geworsteld want leesclub. Dik compliment voor mijn doorzettingsvermogen, want o my wat een niet-pakkend boek. Het verhaal loopt niet soepel door, veel diverse tijdsprongen en wisseling van karakters waarbij het niet altijd duidelijk is dat er een sprong geweest is.
Dan is er ook nog het verhaal zelf: een zoektocht naar geloof. Tja, sowieso niet echt een onderwerp wat mij echt interesseert. Ik had gehoopt dat dit boek juist een eyeopener zou zijn in hoe bevooroordeeld ik naar het geloof kijk. Maar helaas, al mijn vooroordelen zijn eigenlijk bevestigd. SAAAAAAAAAAAAAAI! Een beginnend volwassen jongen is opzoek naar zichzelf, beetje vergelijkbaar met een iets oudere De vanger in het graan. Maar dan saaier.
Ik heb meerdere keren gehoopt dat het al uit was. Ik ben een snelle lezer en het duurde forever.

Meer recensies van Rupsjenooitgenoeg87