Toch moet je dit wel gelezen hebben

SaskiaOA 26 oktober 2021
Eens met andere recensenten dat er (vooral in het begin) veel onnodig ingewikkelde woorden worden gebruikt. Begrijp ook nog steeds niet waarom. Het is chaotisch geschreven en in sommige hoofdstukken wordt teveel doorgedraafd, maar omdat het een waargebeurd verhaal is moest ik wel blijven lezen. Bijna ongelooflijk dat dit echt gebeurd. Niet voor te stellen. En dan die enorme kloof waar ze in zit met aan de ene kant haar liefde voor haar familie (ondanks alles) en aan de andere kant het harnas waar ze door de wijze waarop haar ouders met het geloof om gaan in is terechtgekomen en terecht van zich af heeft geworpen. Met alle gevolgen van dien. En tussen alles door lees ik prachtige zinnen en heel mooie gedichten. Achteraf had ik het boek niet willen missen.

Meer recensies van SaskiaOA