Zakdoekjes aangeraden

22 juni 2017
Mama , ik mis je is een prachtig maar vooral een emotioneel waargebeurd verhaal dat zich afspeelt in de pleegzorg en alles wat daar rond hangt , liefde , verdriet , afscheid , onzekerheid , ... Dit is het allereerste boek dat ik lees van Cathy Glass en wees maar zeker dat ik nog meer van haar ga lezen . Deze vrouw heeft zo een fijne en duidelijke schrijfstijl , zonder al te veel moeilijke "vaktermen" . Door de fijne schrijfstijl leest dit boek enorm vlot en is die moeilijk weg te leggen . Neem er alvast een zakdoekje bij want je tranen ga je niet kunnen bedwingen . Alice , haar pleegfamilie alsook haar biologische familie sluit je in je hart en het is moeilijk om afscheid te nemen .

Meer recensies van