Geweldig tweede deel!

shirleycuypers 27 september 2019
Nova is het tweede deel in The Renegades serie en vertelt het verhaal van Landon en Rachel. Hoewel dit het tweede boek in de series is, kan je het als een standalone lezen.

Ook al duurde het een paar dagen om Nova te lezen, het was nog steeds een geweldig boek en een goed geschreven vervolg. Het verhaal was echt goed, want ik hou van second chance romances. Het verhaal van Landon en Rachel was echt realistisch omdat hun fouten niet gemakkelijk werden vergeven en de personages moesten werken voor hun relatie.

Ik vond Landon en Rachel erg leuk. Ze waren echt anders dan Paxton en Leah, als koppel en als individuen. Landon is ook een risiconemer, maar hij is een andere persoon. Rachel is gedurfder en dapperder dan Leah, maar dat betekent niet dat Leah geen geweldig personage is. Ze zijn allebei geweldig op hun eigen manier.

Nova was zo'n realistisch boek in vergelijking met veel Romance boeken. Landon en Rachel vochten voor hun relatie en dat was iets moois. Ik ben een beetje verdrietig dat het volgende boek, Rebel, het laatste boek in de serie zal zijn!

Meer recensies van shirleycuypers