Geweldig boek!

shirleycuypers 22 september 2019
Wilder is het eerste deel in The Renegades serie en vertelt het verhaal van Paxton en Leah.

Wilder is het eerste boek dat ik gelezen heb van Rebecca Yarros en zal zeker niet de laatste zijn! Het was zo moeilijk om dit boek neer te leggen, het was gewoon zo verslavend. Ik moest weten wat er met de personages ging gebeuren en hoe het verhaal ging eindigen.

Ik vind Paxton en Leah erg leuk. Paxton is zo'n badass en neemt graag risico's en Leah is het tegenovergestelde. Ze is iemand die de regels volgt en geen risico's neemt. Totdat ze hem ontmoet.... Ik denk dat Paxton en Leah perfect voor elkaar zijn omdat ze 'opposites' zijn.

Wilder was zo'n geweldig boek en ik zag de plotwending niet aankomen! Ik kan niet wachten om het volgende boek in de serie, Nova, te lezen en dankzij Zomer & Keuning kan ik na mijn review er direct in beginnen. Bedankt Zomer & Keuning voor de trilogie op te sturen, ik kan niet wachten om de andere twee boeken te lezen!

Meer recensies van shirleycuypers